Ledig

Ledig! Idag har jag verkligen fått sova ut. Gott. Daniel försvann tidigt till skolan (kurs) imorse, men jag sov till 12 =)
Lina på jobbet tog min tid idag, för vi ska på föräldrargrupp vid 17-19 =) Ska bli roligt.

Nu vet jag dessutom vad mamma ska få i morsdag present. tack Fia för den hjälpen =) (skriv ingen kommentar, då mamma kanske läser.!!..)

Igår åkte jag Fia och Linda till Ica Maxi efter jobbet och tog fram stora plånboken. varsin vagn och in bland hyllorna =)
Konstigt att jag tycker det är så kul att storhandla..haha. Det blev mycket mat, och frysen är nu fylld för minst en månad framåt. Vi ska göra detta till en vana att åka efter lön varje månad =)


Här kommer lite bilder på kläder min mor har köpt till vår bebis. Då vi inte vet än om det är en flicka eller pojke, så har det blivit rätt mycket neutrala kläder än så länge. Inga klänningar eller skjortor =)
Lite grejer är från när jag var på Ullared sist också Dit ska jag och Jenny åka snart igen,d å ska det handlas =)

Ha det toppen!!Några olika bodys.
Mamma har också stickat =) Lägg märke tilld en fina gaiströjoan =)
Mamma har stickat. Lite GAIS över den första =)

Kolla in de söta strumpskorna =)
Kolla de små strumpskorna. naww =)

Kolla jeansen =) så söta.

Kommentarer:

1 Malin:

tycker det är så kul att du ska bli mamma =) du va som en syster för mig och VET att du kommer bli en underbar mamma !!!! :)

2 My:

vilka söta små kläder=)

3 My:

Ja usch, jag förstod inte hur jobbigt det var! Tack för tipsen! Ska absolut testa varm mjölk, brukade dricka det när jag var liten och inte kunde sova, hehe. Okej, jo men jag har faktiskt hört något om det tidigare. Jag ligger alltid på vänstersida så det är ju bra!

4 frida:

underbara kläder lejs... jag kommer dö när jag får se den lilla elaine.. haha. kramar

Kommentera här: