advent

Godmorgon allesammans =) Och god första advent eller vad man säger =)
Då har man tänt det frösta ljuset i bordsljustaken =)

Åh älskar allt som har med julen att göra. Så mysigt. Jag hade velat pynta hela lägenheten till max idag egentligen, och jag vet att en del gör det redan nu. jag är dock principfull ang den saken. Det måste åtminstone bli december innan man pyntar. Annars förlorar julen sin charm enligt mig.

Så den 11e är bra tycker jag =) Fredag. Två dagar innan min födelsedag och drygt två veckor till jul. Då hinner man få lagom stämning till jul =)
Dock sitter jag gärna och lyssnar på julmusik innan, som nu ;)

Den 11e ska ni dock få se resultatet =)

Alex sitter i babysittern brevid mej och myser till julmusiken =)

han börjar bli trött min prins =) Då vill han gärna ha sin älskade snuttefilt :)

Osminkade sanningen =)

Kommentera här: