leksaker

Hej hej gott folk.

Idag är det pingisträning igen. Vi hade ett kort uppehäll förra veckan, eftersom jag var hos mamma m.m Nu kör vi dock igen! Idag SKA kameran med! :) Så ikväll får ni se hur det kan se ut när tre veteraner tror sig kunna lira igen :)

Idag har jag och Alex varit hemma hela dagen, bara tagit det lugnt, lekt, busat och gosat en amssa. Han har fått osva i min säng alla 3 sovstunder, så kunde hans mamma passa på att sluta ögonen för en stund också =) Myspys.

I den åldern min lille är nu, snart 7 månader, så behövs inga syra onödig leksaker. De stoppar allt i munnen för att utforska. En träslev, eller en skål kan vara precis lika intressant som en speldosa te.x

Alex nya favvoleksak är:






Han har vilja den här lille manne också. Får han inte som han vill, låter han oss veta det. =)
Såhär arg blir han när han tappade sin nya "leksak" och jag inte tog upp den direkt =)



=)

Kommentarer:

1 My:

hehe, känner igen det där =) Milo brukar leka med decilitermåttet. Plastsaker från köket är väldigt roligt just nu =) ska ordna ett skåp i nya lägenheten med bara det som han kan få sitta och leka med tänkte jag =)

Kommentera här: