bästa.

Hellu!

Så var snön tillbaka, lovely...nej! Idag hade jag och Alex tnk oss en långpromenad, bort till My & Milo, men så blev det icke. Vi stannade inne och busade istället. Ville inte ut i snökaoset.

Långtråkigdag. Jag gillar våra dagliga promenader, våra återkommande fikor och strosa på torget. (Fast man kan varje affär utan och innan nu) Jag gillar det. Det är mysigt.
En lunch, lite tjöt, en kaffe, mera tjöt och så vill pojkarna ha mat. Vi har allt våra rutiner. Det är lätt jag och My som betalar David Bagares personals lön ;) Stammisar. De borde ha 10-kort eller något för oss =)

Idag blev det kokt sej och äggsås, sååå sjukt gott. Inte det nyttigaste, nej, men ack så gott. Man kan itne vara nyttig alla mål, jämt. Nej. Man ska njuta med. ;)

Fått svar från Lise...lite frågor, några missförtånd, men slutet gott. =)
Jag ska jobba på de tre enheterna jag helst ville i sommar. Inte så många timmar, vilket ja själv valt, då det känns som det är viktigare att ha mycket tid med Alex.
Nu blir det enbart 5 veckor heltid, sen resten kommer jag ligga på 2-3 dagar i veckan. Perfekt =)
Bästa är att My också ska arbeta på samma ställe, ungefär samma period, vilket är underbart. Hoppas vi får någolunda samma schema, så vi kan umgås med våra söner,(och fika!! ;) när vi inte jobbar.


Jag har nog den bästa sambon i världen :)
Idag kom han hem (en aning sent, jag började blir irriterad, för maten stod och väntade..) med en present och ett fint kort. =)
Bara sådär...  :)
På kortet stod det att han tyckt ejag skulle få koppla av och ha det gott, så kortet gällde som ett presentkort för valfri massage, valfria antal minuter ;) och i paketet låg det en badkudde, så jag skulle få njuta av ett långt varmt bad =)
Så gulligt.




Tände lite ljus och testade min nya kudde :) Åh, så gott jag hade det. Låg länge och njöt i det varma vattnet.


Nu sover våran prins, så nu ska jag varva ner lite i soffan innan jag lägger mig. Känner mig riktigt trött faktiskt. Imorgon ska jag ringa läkaren och få svar på mitt urinprov. Hoppas jag får rätt medicine, som funkar denna gången!!



Titta vad som dök upp bakom min datorskärm och lekte Tittutt-leken =)






:)


Snart natti.
puss o hej.


Kommentarer:

1 Carro:

Sv: Tack så mycket! :)

2 My:

Haha, vi gör typ de ;) Ja det är jätte mysigt, sft54741 b bhffb, hehe nu fick du ett meddelande från Milo, låter de vara kvar =)



Åh vad gulligt av honom! Han är allt bra Daniel =) Ja jag hoppas också vi får liknande scheman, så vi hinner ses lite i sommar utanför jobbet med =)

Haha vilka roliga bilder på Alex :D

Kommentera här: