myyyyyyys

Hejsan!!  (detta är inte heller den design jag tänkt ha. Har denna sålänge, svart va så dystert)


Fredagsmyyyyyyyys =) Jag älskar fredagar. De är bäst- Förr var jag en lördagstjej. Förmodligen för man festade jämt då :)
Nu är det dock fredagarna som är favoriter :) Daniel slutar alltid tidigt, man äter något gott, myser framför soffan (med något gott igen..haha) och sedan vet man att man får sova ut på lördagen :) Underbart.

Idag har jag fikat med mina favoriter My coh Milo, sedan blev det en tripp till stan för att träffa älskade Linda och Fia. En fika till =)
Jag är en Lattemorsa jag =)

Nu efter middagen tog jag och min lilla familj en liten promenad i kvällsmörkret =) Det är inte alls kallt idag, vilket är underbart. =)
Alex fick åka i sin bärsele, vilket han tyckte var jätteroligt. Maaaaassssssa att titta på i affären och han skrattade mot alla som pratade med honom :)
(När jag skulle ta fram bärselen, osm låg i ett skåp högt upp, ramlade även hoppgungan med de hårda fjädrarna av stål rakt i huvudet på mig. Så nu har jag en bula och och huvudvärk. =(


jaja. Nu ärd et dags för nattamat till Alex och sedan blir det soffan.

puss o hej.


Alex med sin mamma :) innan promenaden ikväll.

Kommentarer:

1 My:

Ajajaj! Hoppas det känns bättre i dag =)

Åh vad mysigt med bärselen! Förstår att han gillade den, det är ju jätte spännande =) Och vilken himla söt mössa!! Lilla piloten;)

Kommentera här: