cooling

Hej igen!

Åh, Sara S, tack för tipset. Det ska jag prova på lördag! Jättesmart med bilstolen, varför kom ja inte på det =)
Det fanns en slags stol med sele i duschen, men han är för liten för sitta där än. Ska dock absolut prova babyskyddet, och låta honom sitta där i en stor varm handduk medan ja duschar, sedan också när ja klär mig. Återkommer nästa vecka med en lägeskontroll =) om hur det gick. =)

Nu kokar kalopsen, och skafferiet är urstädat. Plockade ut alla torrvaror och städade i skåpen. Slängde två fulla pappkassor med oöppnade saker. Pasta, såser osv som gått ut. Sååå onödigt.

Idag var min syrra och hennes två döttrar på besök en stund också =) Trevligt värre.

Tog lite kort på min coola bebis i sina adidasskor och sin ena adidasjacka =) LIte häng på byxorna me ;)
                   


Kommentarer:

1 My:

åh vad gulligt jag dör! :D vad har han för storlek på skorna? :)

Kommentera här: