tisdag

Hej!

Sitter och väntar på att min man ska komma hem. Han är och tränar. Vi går om varann hela tiden :) Jag tränar, han tränar, han går i skolan, jag jobbar. Dock slutar han skolan imorgon =)

Blev lite annorlunda middag än jag tänkt, men ack så god.



Åh vill typ äta igen. =)
Kyckling. Sallad med ruccola, fetaost, färskpotatis och rödlök.
Sedan en yoghurtsås med sweet chili.

Min lille prins har varit lite gnällig idag. Tror att han haft ont i magen. för han har vid flera tillfällen försökt bajsa, utan att lyckas. Stackars. Han har fått massa vatten, och imorgon blir det plommon om han inte lyckas innan.
Han kliar sig en del i näsan också. Han blir tokig då =) Jättearg :) Är lite småförkyld, så det kliar nog.

Nu ikväll efter en promenad me dLinda kom jag hem till en sovande bebis. =)
Såhär låg han =)


Min lille groda =)

Nu kom Daniel. Wiiiaaa! =)

Kommentarer:

1 Lina:

Nämen söta alex =D haha

Kommentera här: