godnatt

Nej det blev inget vin ikväll. Pernilla kunde inte och Daniel har tydligen fått ändrat schema igen!! han går halvdag imorgon, vilket innebär att jag får gå upp med Alex när han vaknar. Sedan ska jag till jobbe tivd 12 och jobba i tre dagar. Då pallar jag itne drick avin ikväll =)
Jag är numera gammal.

Annat var det på tiden då jag jobbade på Lipp. Då var man ute och röjde flera dagar i veckan. Flera gånger gick man direkt till jobbet (Började 05.00) Man var iof 18-20 år då. ;) Galet!

Skulle handlat lite på kundkortskvällen på hemköp idag (vuxenpoäng!!) men fy fan säger jag! Vilka sjuka köer. gav upp och gick ut igen. Orka stå 2 tim i kö för lite billigare varor. Nej då får det vara =)

Imorgon blir det jobb 13-21.30. ka bli ok, ska sälja glass. =) Lördag och söndag blir det också jobb. Lika bra att dra in lite kosing =)

Nej gott folk, nu får ni nöja er med inlägg för idag, för jag ska kolla lite på tv. Puss o hej.



Tänk att min prins varit så liten. Här har han precis kommit ut. 3 krystvärkar, sedan låg han på min mage. Helt obeskrivlig känsla att få upp honom såhär. =) Det var liksom han och jag från början :)


Kommentera här: