dani

Btw jag har världens bästa sambo!
=)

Jag är en tjej som aldrig skulle nöja mig med halvdant, eller med en kille osm inte gav den typen av kärlek som jag behöver.
Alla är vi olika, men för mig är det viktigt att känna mig älskad, respekterad och behövd.

Daniel är såå söt. Han är precis som jag och vill också få mycket bekräftelse och fysisk kärlek, osm för mig är nödvändigt i en relation. (Alla har inte samma behov, utan blir lyckliga av annat, så det finns inga rätt eller fel, men för mig är det ett krav och måste i en relation!)

Igår när jag och Alex vaknade, låg det en stor röd lapp på diskbänken där han skrev att han hoppades att vi skulle få en bra dag och att jag skulle bli bättre, annars kunde jag ringa, så skulle han komma hem. Och att han ÄLSKADE oss massor.
naw =)

Det är sådana små saker som gör det. Små små detaljer, som gör att man VET att han verkligen älskar oss och bryr sig om oss på riktigt! Saker osm skre på eget iniativ och inte på beställning. Inget amerikanskt äckligt romantiskt, alá blommor och choklad, eller sånt där löjligt. Sånt klarar jag inte av. Det är INTE romantik för mig.



Jag är på benen för att göra en lätt lunch till oss, sedan blir det sängen igen.

Ha det toppen!

Kommentarer:

1 My:

Hade inte sett detta inlägget. Vad gulligt av honom! Håller med dig helt, skulle heller aldrig "nöja" mig i ett förhållande, därför är jag så KÄR och glad att jag har Emil! =) Vi har så bra män Elaine! =)

2 linde:

Wow va fint skriven. Hoppas att Dani har sett det. Han skulle nog bli jätteglad av att läsa de här.

Kommentera här: