jaaaaaaaa

Hej!

=)
Saknat mig?

Jag kom in på skolan!!!!!!!!!!!!!!!!! woho! =) Äntligen ska man få en riktig utbildning, och sen skaffa sig ett jobb som inte är pisstider eller pissavtal som restaurang eller handel.
=)
Glllaaaaaad!

Alex mår toppen och det gör hans föräldrar också. Snart ska vi åka på vår underbara semester, min bästis ska få en bebbe och livet är toppen =)

Imorgon ska jag träffa bebisen och mamman (Priimen!) och mysa lite, sedan blir det jobb, fika med Tilda. På lördag så ska Alex få träffa sin blivande flickvän =) Och på kvällen blir det partaj.
Söndag ska jag och Linda åka och storhandla, det gapar tomt i kylen nu! =)

Snart ska jag ha myskväll med Linda, Ellie och Elin, med massa film och tacos. Längtar =) Var längesen!

Nej mannen min är på bio och sonen min sover, så nu ska jag ha myskväll med mig själv. Soffan och te. ;)

Hörs igen!!

puss

Kommentera här: