grattis

Igår fyllde min man år. Han blev hela 26 år =) Nu är det slut med att åka som ungdom på månadskorten eller på tåg =) Nu blev han vuxen i alla bemärkelser =) Woho! :)

Eftersom vi ska åka till Thailand snart (allt är relativt) så har vi bestämt oss för att inte köpa presenter till varandra i år, utan resan blir som vår gemensamma present.
Däremot när jag kom hem från jobbe tigår, ville jag laga en riktigt god middag till oss =)

När lillen väl hade somnat, så började jag med min 3rätters till honom =) Jag gjorde Daniels favoritmat, så han skulle bli glad =) Dock inte det nyttigaste som finns. Haha, men det har min karl aldrig varit intresserad av =)

Förrätt:


Skagentoast =) Så sjukt gott =)

Huvudrätt:


Ungsbakad fläskfilé med potatissallas OCH hemmagjorde klyftpotatisar.



Efterrätt:



Kaffe och en choklad-mjölk-glass-sak med frysta bär =)

Nam nam nam som Alex skulle sagt. =)


Grattis älskling!!

Kommentarer:

1 My:

Åh gud vad gott!! Och den efterrätten! Mumma! =)

Kommentera här: