jaha

Haaj!

Nu är det slut med heltidsjobbandet för i år.
Mamma var ju här som sagt förra veckan och passade Alex de timmar både jag och Daniel var iväg. (Han i skolan och jag på jobbet)
Gick superbra!
Tack mor för hjälpen!! Lovely!

Igår åkte mamma hem och jag och Alex är numera ensam oom dagarna igen. Gud vad denna sommaren gick fort. Känns som igår när jag skulle börja jobba och hade lite småångest över att inte få vara hemma med Alex.
Tiden gick dock sjukt fort. Nu är jag mammaledig igen och har planer på att vara det frm tills Aug nästa år ;) Sug på den, era arbetande människor ;)

Säsongen avslutades med en riktigt trevlig fest med mina kollegor. Det är inte ofta man är ute och dansar numera. Mamma var snäll nog att stanna en extra dag, så att jag kunde följa med och fira (fira o fira..mer hejdåfest)
hade iallafall jättekul med alla underbara från jobbet. (Framförallt min andra morsa in crime =)


Madde, My och Jag. Alltid pussmun??

Gårdagen bestod av vila vila vila. haha man är inte rutinerad längre. Några gls vin och dagen efter är borta. harregud!

Minns tiden då man var ute 3-4 gånger i veckan, sov knappt, bara dansade, festade och jobbade. Gud, idag hade jag dött om jag ens försökte mig på en tvådagars. ;)

Min rygg går av. Varje morgon. Alltså var enda jävla morgon!!!! Så vaknar jag och har ont på exakt samma ställe. Vad fan händer när jag sover??! ORKA!!
Idag gör den extra ont. Hoppas det är lugnt på jobbet idag, så jag kan få vara hemma.

Det som är lite ovant nu när jag är hemma igen är tiderna =) Nu får jag ju gå upp tiiiidigt igen =)

Det är dock väldigt värt det när man har en sån här underbar nisse hemma =)



<3 Gud vad vi älskar dej!

Kommentera här: