galen

Godmorgon!

Måste bara börja med att säga en sak.
Ni som har barn som ännu inte börjat resa sig upp via möbler. NJUT!!!! Gud! My jag förstår dig verkligen nu.
Missförtå mig inte. Det är superkul!!! att min lille utvecklas så mycket och börjar bli så duktig. Man blir dock helt svettig på dagarna. Man får springa efter honom heeeela tiden. Går inte längre att lämna honom en sekund!
Det har gått sååå fort, från att han lärde sig åla/krypa till att han började ställa sig upp. Han började kanske för 4 dagar sedan. Efter det att vi varit hemma hos My och Milo.
Jag tror att han såg hur Milo gjorde, för morgonen efter började han. Började med att försöka ställa sig upp via mig heeeeeela tiden! Upp ich ner, upp och ner. Nu tre dagar senare, ställer han sig upp överallt! Vardagsrumsbordet, tvbänken, sängen...allt! =)
Man måste vara bakom hela tiden, för när han väl ställt sig upp, är han inte tokstabil än, och släpper gärna taget.

=) Duktig han är!

Lyx numera sover han 12tim per natt igen =) 20-08 i natt. Det kallar jag lyx =) Vid halv 7, saknade jag honom, så jag plockade över honom till min säng, för att gosa hahah =)

Idag ska jag och Alex lösa babysimmet själva. Lite nervös är jag allt. Daniel är i skolan hela dagen.
Återkommer ang hur det gick =)

Nej, nu vill sonen min ha uppmärksamhet. hej hej

Kommentarer:

1 My:

Det kommer gå jätte bra! Haha ja nu har ni att göra där hemma! ;) Han är smart den där lille Alex! Tittar på Milo och en dag senare, "Jaha det är så man gör!" Haha!

Kommentera här: