hos my

Hejsan.

Igår efter vi ätit frukost tog vi på oss och begav oss hem till My och Milo. Familjen Henningsson/Grann har flyttat och bor nu i en jättefin 4a, så vi ville komma och kolla in stället :)

Vi köpte med oss lite fikabröd till oss mammor och majskrokar till pojkarna =)


(Kopiera inte denna bild!!! respektera!)




Vi hade en riktigt mysig dag. Alex tyckte det var jätteroligt att leka med lite andra leksaker än de han ser varje dag, och var väldigt upptagen hela tiden =) Milo tyckte Alex´ hår var facinerande och ville gärna känna lite på det då och då =)

Man kan inte lämna grabbarna på golvet utan att vara med, för de är extremt nyfikna på varandra och vill gärna försöka äta lite på varann =)



Idag har vi varit på babysim igen och eftersom Daniel har obligatorisk brandsak i skolan nästa tisdag, måste jag gå själv dit med Alex. Så det var verkligen på tiden att även jag begav mig ner i vattnet.
Det gick jättebra. Jag var lite nervös för att låta lillen dyka, efterosm han och jag aldrig gjort det tillsammans, men det gick kanon. Han är så duktig =)

Just nu sitter jag och skriver detta inl'gg offline, för vårat j*vla internet funkar inte. Blir tokig. haha...snacka om att man blivit beroende. Så fort det inte funkar blir jag galen. Då kommer jag på en massa saker jag vill göra på nätet.


Nej, jag får väl passa på att kolla lite på tv eller städa eller något annat vettigt =)

ha en toppenkväll.

hej hej.

Kommentarer:

1 My:

Åååå! Våra pojkar är så fina!! Söta dom är när dom sitter och "fikar" på golvet tillsammans! <3

Kommentera här: