Värme!

Varmt!!

Jag dör! Sa till Daniel igår, inga mer barn, eller graviditeter iallafall under sommarn! Usch och fy!
Sitta på vagnen in till jobbet är en pina, utan dess like. Jag är nära att hoppa av flera gånger. Tror jag ska svimma eller möjligtvis simma bort. Usch!!
Tur att vi har en stor fläkt hemma som jag ställer brevid sängen när det är dags att sova iallafall!!

Min älskade pojkvän har fått sitt besked, från götebors stad ang kursen han sökt!
Han kom in!!! Grattis älskling! =)
Dock har han inte riktigt bestämt sig än, för han har också fått två arbetsintervjuer som verkar lockande. Varav den ena är idag (håller tummarna!)

Ja... ny tvättmaskin på torsdag då! Roligt utgifter! =( men men det behövs!
På torsdag är också dagen vi väntat länge på! Då får vi veta om vår lille krabat är en flicka eller pojke =) Skulle säga att ni gissar ungefär hälften hälften så det blir intressant =)

Tre tabletter äter jag dagligen nu. Jag som hatar att svälja tabletter.
Järntabletten hade jag nästan gett upp hoppet om för den är gigantisk!! Och den får inte delas!  Två första försöken kom den upp! uuuu!
Men My tippsade mig och att blanda i den i yhoghurt, så det prpovade jag igår. Det gick med nöd och näppe!! =)

Sedan tar jag en tablett mot ämnesmomsättningen...den är kite kass nu när jag har bebben i magen. Och sedan en tuggtablett! (fy vad äcklig!! man tuggar på den tills det blir skum i munnen och sedan sväljer man!) mot halsbränna.
Ja, livet osm gravid är inte alltid en dans på rosor må ni tro =)

Dock väger det goda upp det dåliga. Saprkarna tex. underbart!! =)

Nu ska jag ta och äta lite lunch, sedan blir det jobb 15-19.30 kort pass idag. kan va skönt.

puss o hej!

Kommentarer:

1 Anonym:

Massa gratis grejer. Samla ihop dina poäng och "shoppa" för dom. Följ bara länken och börja samla ihop dina poäng=)

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=12861



=)

Kommentera här: