MVC

Hej alla glada.
Väldans vad jag bloggar idag då =)

Så kul när man får kommentarer, =) Ni är dock mååånga ser jag som inte lämnar något spår =) Men jag överlever. :)

Nyss hemkommen från MVC och en sväng på torget. Då Daniel valde att vara hemma från ksolan för att kurera sig ville han följa med till MVC idag, för det var några gånger sen, eftersom han varit i skolan jämt när jag har tid.

Ett kort möte med Lena-Maria idag (min barnmorska)
Kollade bodtrycket, järnvärdet (som har stigit igen, wie. 116 nu) och mitt magmått. Nu 36, så lilleman följer kurvan.
Han blir inte mycket större nu, lagrar lite hull att ta av ifall ahn skulle behöva. Ligger mest och gottar sig och förbereder sig för att komma ut nu.

Hans hjärtslag var runt 140 som alltid och han mår bra. Blev lite arg på Lena-Maria när hon skulle mäta magen, och flyttade lite på hans rumpa. Då fick hans mor allt ta emot några sparkar i revbena som straff :)
Återigen kollade hon hur han låg och sa att han nu, verkligen ligger långt ner, så hon kunde förstå när jag berättade att jag ibland känner när jag står upp att det känns som en fotboll mellan benen. =)
Fick en ny tid om en vecka, vi får väl se om vi ses då sa hon. Det tror jag att vi gör, för jag tror fortfarande på den 9e, men hade varit lite fräckt att trycka ut honom på söndag, 4e, då han är planerad.

Efter MVC tog vi en tripp till torget, daniel behövde köpa pennor och jag behövde inhandla div. saker från apoteket. Känns som jag är stamkund där numera =) Järntabletterna va slut, så jag behövde nya. Enormt irriterande, då jag kanske bara behöver äta de några dagar till och det finns bara att köpa i 50pack. Dyra är dem också. Men men.

Passade på att gå in på SEB och bokade tid för rådgivningsmöte också. Så på fredag ska vi till både Nordea och SEB för att höra oss för lite vilken av dem som kan erbjuda oss bäst räntor på låneb och sparkontorna. =)
Ska ju som sagt byta så vi har samma bank, + öppna sparkonto till lilleman.

En fika på David bagare hann vi också med =)

Resten av dagen blir lugn. Tagit itu med lite tvätt och ska snart laga lite mat, sedan ikväll blir det soffan, IDOL och Greys.
Köpt Chiliostbågar till det =) Har ni provat dem? Förbannat gott. Haha. Åt det hos Ellie förra fredagen och de var farligt goda.
(Fia, du som är ett stort fan av vanliga bågar, borde prova!!)

Ne nu ska jag låta er göra annat än att läsa min blogg.


Hej!

Kommentarer:

1 Christina:

Hej! Bra att dina värden var bra. Men jag hoppas du Lilleman kommer på fredag!:)Kram

2 Christina:

Hej! Bra att dina värden var bra. Men jag hoppas du Lilleman kommer på fredag!:)Kram

3 Fia:

Tack så mycket! Spara ett par stycken till mig som jag kan testa :P

Kommentera här: