woho

Hoho.
Nej inte jul än. ?!

Haha till och börja med måste jag berätta vad en svinjobbig alkis på vagnen slängde ur sig.
" Hoppade från tallegren..HAHA Han satt ju för fan i granen, jävla lögnhalsar!" haha =)
Han var extremt jobbig och tjötade heeeela tiden, men just den kommentaren fick mig att nästan böra asgarva =)
Så klockren!
Ni hängde med va? Han syftade ju på "Ekorrn" satt i granen-låten. Gran och tall är inte samma träd.

Nu behöver jag inte tiga längre heller!! Wiee =)
Alex ska få en till bästis =) Linda, min bästis ska få en son i Januari =) Wiiie!! Jag har såklart vetat om det lääänge. Faktiskt redan innan hon testade sig. Eller ja, då visste vi ju inte 100% iof. ;) Hon har BF cirka en vecka innan vi drar till Thailand, så jag hoppas verkligen ungen kommer i tid ;)
Annars får jag träffa den lille först när han är två månader =( Ajaj...många promenader och div knep för att hon ska få ut honom i tid ska det bli =)

Idag har jag och min son varit hemma hos My, Emil och Milo och lekt =) Pojkarna har lekt tillsammans i vanligt ordning utan problem, förrutom när en viss boll dök upp som båda ville ha ;)

På onsdag ska jag lämna in ansökan till skolan och för fan håll alla tummar ni har!! ;) Jag kommer vara sååå nervös!
Ska även ta cellprovet, så det blir en tur till Borås.
Skulle egentligen gått ut med jobbet på onsdagkväll med jobbflickorna, men har varken tid (då jag är i Borås i ärenden hela dagen) eller pengar till det. Så det får bli en pass på det.

Nej nu blir det Biggest looser, sedan rehab innan sängen.
Ha det!!

puss

Kommentera här: