träning.

O Maaaajgad, som Alex säger. Man är inte direkt vältränad. Helt död efter kvällens pass, och förmodlogen (förhoppningsvis) kommer jag skratta åt mängden styrka och antal minuter på bandet jag orkar idag om ett halvår.
 
Efter träningen blev det en dusch och nu sitter jag här med kvällsmaten ala, knäckebröd med keso, avokado och skinka, samt en kopp te.
 
Har idag också tagit mina "Före"-bilder och jag ville mest skjuta mig själv där och då. Usch och fy, vad jag inte var bekväm med att stå där halvnaken och bli fotograferad av min karl. KOmmer förmodligen aldrig vilja visa "före"-bilderna, men det kommer vara min motivation iallafall.
(Jag tog även med en tröja på som kanske får bli visningsbilden)
 
 
Nu tror jag att jag ska ta och kolla lite på play på datorn innan sängen =)
 
pöss-

Kommentera här: