Sjuk

Jaha då åkte man på det. Förkylningen. Alex har varit lite småförkyld det senaste, men inget allvarligt. Lite hostande då och då och snorande.
 
igårkväll började jag känna att detgjorde ont i halsen och nu gör det riktigt ont. Svårt att svälja. Är också förkyld :(
Svårt att undvika dockan dock. Vill liksom pussa på henne hela tiden jag håller henne. Dessutom har hon en sån dag idag, hon vill gärna vara hos mamma.
Tror hon börjar bli förkyld också. Näsan är ok, men hon hostar, nyser en del.
 
Hon har dock börjar sova riktigt bra :) Somnar vid 21 inför natten och vaknar vid 03-04 ungefär. Det tycker jag är lyx. :)
 
Jag har också börjar bli fast i traderaträsket :) Älskar att sitta och buda på saker :) Har bara denna vecka, vunnit 7 akutioner och budat på destu fler ;) Köpt en del kläder till barnen. Det mesta i nyskick, men en och annan begangnad också. Man vet själv hur lite kläder i Alicias storlek används innan dem är försmå, så det är bara dumt att köpa massa nytt.
 
Nej nu är det dags för Alex att ha datorn lite grann har jag lovat honom, medan jag tar mig en kaffepaus när dockan sover.
 
Ha det bra!

Kommentera här: