hallonbladste

Hello!

Idag har jag varit på Liseberg och lämnat in alla sakerna. Lite vemodigt känns det ändå. Inget mer jobb på läääääääänge. Känns lite galet.
Med mi gtill jobbet åkte My, som också skulle lämna in lite saker. Sedan tog vi oss en tur ner till Nordstan och köpte Hallonbladste.

Det ska tydligen vara bra i slutet av graviditeten. gör så livmodern tränar dessto mer, och förlossningen kan bli lättare.
En del hävdar dessutom att man startar förlossningen på det viset, men det är nog bara gamla skrönor. bebisen kommer när den är redo. men kan aldrig vara fel att träna livmoder, så det går lättare under förlossningen iallafall. Så nu ska jag börja med en kopp om dagen, sedan om två veckor, två koppar =)

Jag är redan trött på smörgåstårta nu, då vi fick så mycket över efter kalaset. =)

Här är en liten lista på vad Daniel fick i present på sin födelsedag:  (framförallt för min mamma är så galet nyfiken!!)

Presentkort på JC (till jeans)
Hårtrimmer
En grym stekpanna
500:-
1000:-
Blommor
Biljetter till Eddie Izzard

Uttråkad. Jag fattar inte hur jag ska orka gå och vänta tills lillen kommer. Redan galet uttråak att gå hemma varje dag!

Kommentarer:

1 My:

Sv: hehe =)

Ja vi får väl se om det kan hjälpa något.. Har förvärkar just nu för första gången på några dagar.. Sen om det har med tet att göra eller inte kan jag ju inte svara på..



Sådär jätte gott tyckte jag nog inte att det var, så jag fortsätter nog dricka mitt vanliga te också, men man kan ju alltid hoppas att det kommer ha någon effekt! =)

2 My:

Vad konstigt.. Skrev precis en kommentar men den syns inte.. Kan du se den på din översikt?

3 Pety:

hallonbladste ska jag oxå köpa :D mys!

Kommentera här: