igen.

Hello!

Det regnad eidag, jippie. haft svinlugnt på jobbet. Inget att göra. Jätteskönt. Timmarna gick dessutom fort. hade lite ont i ryggen framåt kvällen, men jag överlever.
Ska försöka göra allt ja kan för att klara 4 veckor till.

Ringde mvc imorse, då jag i princip var helt förstörd för jag inte fått sova något pga den jävla!!!! halsbrännan. Hatar det! och värre blir det för varje dag.
Fick namnet på två nya mediciner, då jag inte tycker den senaste jag fick funkar heller.
Så nu har jag köpt två nya (eller Daniel gjorde det när hjag jobbade) En som jag ska ta två ggr dagligen (sviiiiindyr. 100 för 7 dagar) och en som jag kan ta vid behov.

Nu hoppas jag verkligen det blir bättre. Annars kommer jag börja lipa =)

Inte haft förvärkar på några dagar nu. Eller jag har känt av lite mensvärk, men inte så där gööörjobbigt på nätterna. Skönt.
(pepper pepper...)

Nu ska jag få massage, sen dusch och sedan sova. Jag är trött!!!

puss

Kommentarer:

1 My:

Vad skönt att ni har haft det lugnt på jobbet idag. Förstod nästan att det skulle bli det idag då det spöregnade i morse när vi åkte till MVC.



Ja jag förstår verkligen vad du menar.. Ja en alvedon kan man ju ta. De borde jag gjort idag men jag tänkte inte på det. Foglossning, får du ont i ryggslutet då eller vart sitter de?

Ja jag vill också byta till mig kortare pass. Hade tänkt göra det nu i veckan men det var så mycket i tisdags och onsdags så jag hann aldrig ens titta på schemat.

Jag är ledig i två dagar nu. Det ska bli jätte skönt och jag får ladda om till nästa vecka.

Tänkte åka tidigare på måndag och se om det går att byta något pass. Ja vi ses på tisdag! Då är jag på glassikern. =) Ta hand om dig! puss

Kommentera här: