Blä.

En ny dag =)

Första gången på länge jag mår riktigt illa. Blää.. hoppas det går över snart. Det är förmodligen för nu händer det mycket i livmodern. Dessa veckorna framöver kommer förmodligen magen växa drastisk. Det känns... känns som minisammandragningar i livmodern. Som lättare mensvärk. Vilket gör att jag mår illa... men men för en god sak..right!?

Haha, märkte i natt också att varje gång jag går upp och kissar på natten (brukar bli 2-3ggr) så väcker jag den lille. För när jag sedan lägger mig igen, då är det dags att ge igen.. Rör sig som bara den, så inte blir det lätt att somna om. Busunge!

Hoppas rörelserna och sparkarna blir lite kraftigare snart, så även din pappa får känna. :)

Nu är det snart dags för jobb. 15-22.30 idag. Öppning och stängning tro? Iallafall inget kortpass, så det blir middag, vilket är gott!

Ne gott folk, dags att försöka äta något innan jag ska dra mig iväg till jobbet.

En extra tanke till Towa som igår skulle bli mamma. Hoppas allt gick bra och jag hoppas att jag snart får en uppdatering!

Kommentarer:

1 Lindal:

Hej sis!

Roligt att du startat en ny blogg. Men tråkigt att du mår så dåligt.

Gå in på min blogg ska du få se vad vi har tingat.

Puss på dej

Kommentera här: