bada

God morgon.

Idag är vi uppe tidigt. Lilleman vaknade halv 8 och ville inte sova mera för tillfället, så nu har vi gått upp =)
Jag har hunnit äta lite frukost då lilleman sitter i sin babysitter och spanar.


Si så där en halvtimme senare än sist sitte rjag nu här. Lilleman sover nu. =) han tröttnade på babysittern och bestämde sig för att han var trött och ville sova. Så jag ska passa på att gå och lägga mig jag också.

Senare idag kommer momo och hälsar på. Hon ska förmodligen stanna till fredag. Lite avlastning för min del =) Daniel har massa prov denna veckan också, stackarn, så skönt för både honom och mig att momo kommer och gosar me lillen lite.

Imorgon är det både MVC och BVC. Jag ska ta prover för att se mitt sköldkörtelvärde på MVC och LIlleman ska vägas och mätas på BVC =) Får allt se hur det gått med maten denna veckan. Nyfiken!!

Igår fick lilleman prova att bada i badkaret för första gången. Han börjar ju bli lite för stor för handfaten :)
Oj, vad han gillade det =) Jag får inte bada än, men det får ju hans far. Så jag satt brevid och tog massa kort på mina två pojkar i karet =)



Efter badet fick att sitt nattmål och sedan somnade hanjättegott i min famn, innan han fick sova i sin vagga =)

Nu ska jag sova. puss hej!

Kommentarer:

1 Pety:

helt underbart om hon kan göra de fler ggr! men hon hade den en stund i munnen går sen började hon gråta.. men som sagt kanske är en början iaf :D

2 feliciasmamma:

gullig =)

Kommentera här: