idag

Hej!

Åh vad fina kort jag tog när han badade =) Jag tar massa kort varje dag =)
Ska framkalla en massa nu också, utifall att datorn någon gång skulle krascha. Då had eman ju blivit toklessen om alla kort försvann. Visserligen har Daniel 578686544550676756 hårdiskar i datorn (jag förstår mig inte på hälften av hans dator) men ändå.

Ett tips till ni andra mammor (och alla er andra me såklart) är att regga konton på de olika fotosidorna då får man framkalla 100 kort gratis =)
Har hittat runt 8 sådana sidor, så kan framkalla 800 kort nu =) Allt man betalar är porto på 29 kr =)
Kan vara kul att sätt ain i vanliga album också. Han växer så fort, så man vill föreviga många av stunderna med honom =)

Igår var jag och fikade med Anna en stund på torget och sedan kom min mamma. Hon ska vara hos oss till fredag.

Idag har jag varit på MVC och tagit blodprov och nu ska jag iväg till BVC och väga och mäta lilleman.

Får återkomma senare, för nu måste jag amma =)

Bjuder på en bild.
från vår semester i juli. Jag och min älskling.

Kommentera här: