MOBIL!

Hej!!

Idag har varit full rulle!
Varit på Gkås i Ullared med My, Emil och små pojkarna. Alex sov i bilen på vägen dit och sedan i bilen på vägen hem. Milo sov i barnvagnen undertiden vi handlade. Toppen! =)
Alex var så duktig. i 3,5 timmar satt han snällt i kundvagnen och lekte, medan jag gick och handlade =) Min lilla prins!

Lägger upp inköpslistan imorgon, så ska ni få se vad jag handlade denna gången. Dock höll jag tillbaka, då vi trots allt sparar till vår resa. Fick dock en del "behovsaker" och en massa Alexsaker.
Vi pratar om att åka ner en gång till innan pojkarna fyller år, då de har massa saker till kalaset och även masssssssa leksaker som presenter =)

Stora händelsen idag är dock att Tele2 har öppnat en ny butik på frölunda torg, vilket innebär massa erbjudande.
Så jag har idag fått en ny mobil!!!!!!! Wie =)
En Nokia dessutom! (Jag överlever int eutan Nokia, då jag haft det i över tio år, och kan menyn och allt utantill och i sömnen)
Den är dessutom grym! Tokbra kamera =) Och skittuff! Tro det eller ej, men jag valde en rosa! Inte babyrosa, utan skrikrosa! Woho! Så inte jag, men så cool! =)
(haha nöööööööörd)



Så fin =) Im in löööve =)

Nej nu är det Dexteravsnitt i bingen som gäller!

Ha det! =)

woooooooooooooooooho im happy!!

Kommentera här: