hej

Så mycket att skriva om när det går så här lång tid mellan gångerna. Åhhh.. :) Det blir dock bättre snart. Blir mammaledig om två veckor igen och då kommer jag ha mer tid, hoppas jag ;)

Minns ni (eller så kan ni läsa själva) att i förra inlägget skrev jag att Alex blev sjuk och hade hög feber hos sin farmor.
Eftersom han inte hade några andra symptom så misstänkte vi tänder, men kunde inga känna.

Igår när vi var hemma hos älskade familjen Henningsson/Grann så säger Daniel plötsligt att det gjorde ondare än vanligt när Alex bet honom, och att det kändes som något vasst upptill. Kollade då efter och hittade en tand =)
Det var inte framtanden, så inte konstigt att vi inte sett den.
Sedan på kvällen igår ville han inte sova bra, utan gnällde och va ledsen.
Imorse när jag lekte med honom skulle jag titta på hans tand och upptäcker EN TILL! =) Han har nu två framtänder nere, och två hörntänder uppe =) LIllen =)

Ok, vi har unde tiden som gått sedan jag bloggade sist hunnit med att vara på Tjörn. Hannas föräldrar har hus där som vi börjar göra till en vana att besöka varje sommar.
var mycket mysigt.
Visar med bilder.



Underbara utsikt.



Pojkarna <3







På kcällen blev det som bilden visar, ost, kex och massssssa vin. En del spel också, som jag med stolthet kan säga att jag vann!!


Annars har det blivit en hel del jobb för min del. Massa. Dessutom jobba rjag alltid så sent. hemma 00-01 varje kväll känns det som. Segt.
Killarna har fotat lite på hemmaplan =)




Lockar man honom med en majsbåge, kommer han på stört =)



:)

Som sagt vi var hemma hos My med familj igår och hade det trevligt som alltid.
Pojkarna trivs i varandras sällskap och leker massa =)



Båda koncentrerar sig till max. Majsätning på G =)






Kollar fram under bordet =)



Alex och Daniel dansar =)


Nej ikväll blir det enhetsfest, så dags för duschen!

hej!







Kommentarer:

1 My:

Dom är ju för söta dom där små killarna ;)

Kommentera här: