hola hej.

Heej =)

Hur mår ni alla mina läsare? Good I hope!

Tack för alla mail, ni som vill fortsätta läsa efter lösenordet, ni ska självklart få ta del av bloggen sedan också. Jag har inte haft tid att sätta mig och fixa det än, men det kommer, lovar!

Jobbar en del och det börjar bli riktigt mysigt. När det snöar och julmusiken strömmar ut ur högtalarna på jobbet, infinner sig julkänsla. (trots att det är skit julmusik ala Christer Sjögren...;)

Igår var en underbar dag! Helt fantastisk. Jag och My åkte in till Hagabadet där vi bokat oss varsin massagebehandling. Vi fick tofflor, morgonrock och handduk och sedan gick vi ner till den stora poolen och badade i det varma vattnet. Underbart. Vi fick lite thailandlängtan då vi plaskade runt och låg och längtade (inte långt kvar nu!) Sedan gick vi in i relaxavdelningen och satt och njut av den tropiska luften och snackade en massa tjejsnack <3<3
Massagen som efterföljde var underbar. Somnade nästan. Efteråt blev det varm duch och bastubad. :)

Vi avnjöt sedan en riktigt god lunch på oscar och lillen i Linne.

Riktigt gott. Räkor och sedan lax på riktigt mörkt rågbröd från danmark =)

Kvällen bestod sedan av julbak hemma hos familjen Heningsson/Grann. Vi bakdade för fullt. Lussekatter & pepparkakor, lyssnade på julmusik och hade det tokmysigt! Vi hann till & med att laga middag och äta =)

(kamera bild... lite kass kvalité)

Daniel läste saga för båda våra grabbar. <3  Kan inte med ord beskriva hur underbart det är att Alex har en egen bästis som han tycker så mycket om. Ser fram emot både Nyår och thaialndresan som båda spenderas med finaste familjen.



Upptagen morsa ;) Bakar, pratar i tele, lagar mat, tar hand om sin familj. Hon kan allt den där fröken ;)



Daniel som gjort gubben ;)



Milo ville också hjälpa till (äta deg)



Namnam =)

(Nu la jag upp bilder på My utan att hon fick kolla först, hoppas dock inte hon gör samma med bilderna från hagabadet ;) hahah )

Mamma har också varit här och hälsat på i vanligt ordning ;)



Då jag inte kommer att ha "släktkalas" i år när jag fyller år, så har två presenter redan trillat in. Från min mor och min svärmor.
Tack så mycket! =) Två saker som jag verkligen ville ha!! :)

( Visst syns det att jag gått ner? :)

Nya jeans. Förälskade mig i dessa direkt då jag provade och min snälla mamma såg till att jag fick dem i födelsedagspresent =) :) Tack tack tack mor!!!

(Har ju tappat snart 10 kilo, så mina gamla byxor passar inte längre.. så köpte ett par jeans förra veckan också. Svarta.)



Av svärmor min fick jag en Babyliss Icurl, som jag så länge velat ha. Tack så jättemycket! =) Nu kan jag göra mig fin i håret på måndag när flickorna kommer =)

Ja just det. Daniel ska ju åka och hälsa på sin mor tillsammans med min son. 2-3 hela nätter. Jag kommer dö av saknad tror jag =) Men på måndag kommer flickorna för att äta middag, partaja och fira min födelsedag, så det passar ju bra. =) Sen jobbar jag tis, ons och torsdag ändå. :)

Nej nu kommer snart min far, lillebror och Anita på besök. Hej hej!1


Kommentarer:

1 My:

Din smygfotograf! ;) Vad roligt med så mycket bilder! Julbaket igår var riktigt mysigt, är glad att vi gjorde det! Sitter och äter peppisar nu, väldigt goda!



Haha jag kommer nog inte lägga upp några bilder på oss från Hagabadet, möjligtvis på poolen =)



Gud ja, det syns verkligen att du tappat kilon!! Och du har sjukt snygga ben! ;) Du kommer vara så fin på måndag!

Kommentera här: