Bananas..

Hola.

Igår blev det en LIsebergsfest. Första på över två år. Men kul hade jag, väldans trevligt. Det känns idag. Harregud flicka, GÅ INTE BANANAS när du inte är 18 längre =) =)



Go, glada mammor! =)  Btw...Vad söt hon är fröken My,  Harregud!! Tiitta! 

Just i skrivande stund ligger min son och karl och sover =) De har fått busa och lekt själva nu på morgonen när jag sov bort mina synder ;) Så nu nanar dem. Snart ska vi till kulltan och bada. Träna lite dyk, om lilleman minns hur det går till?!

Efter att jag nu tränar Alex på att bli en riktig fotbollssupporter ;) Så ser även Daniel till att Alex går i hans fotspår också.






Alex var jättenöjd, när han äntligen fick prova på att spela på pappas dator ;)

Kommentarer:

1 My:

naaw =) Sötnos det är du med!! Haha det förstår jag att han blev, Milo blir alldeles tokig om inte han också får pilla på datorn. Så man får smyga med det :P

2 Christina:

Gud vad jag länktar eftr han, lille prinsen!

Kommentera här: