nog

Hola.

Känner att bloggen inte har hög prioritet just nu. Jag för dessutom dagbok och blogg inne på viktklubb.se. Som jag sagt förrut, när jag går in i något sådant här, gär jag det till 150% på både gott och ont. Men denna gången ska jag hålla fokus, sattsa 100% utan att bli överdriven och tappa kontrollen.
Jag är väldigt väldigt upp i det just nu, räknar kalorier, tänke rut vad vi ska äta, funderar på träning, hänger på forumet på viktklubb...ja you name it..
Men det kommer snart släppa. Jag är bara så peppad just nu.

No worries! Jag ska sköta det snyggt, denna gången. Ingen hetsbantning eller ätstörning som resultat. Jag ska på ett sunt sätt gå ner mina kilo. Räkna och se till att man inte äter för mycket, är som sagt faktiskt roligt. Man får en helt ny insikt i vad man äter.... ellerhur Linda? ;)

Jag kommer för att inte trötta ut er, försöka att inte skriva så mycket om viktresan här, utan håller mig till bloggen på viktklubb.
Ni som vill veta hur det går....fråga gärna?! Sedan kommer jag säker berätta om jag går ner något, då jag kommer vara glad och stolt!

Nog om det för idag då!

Tråkigt väder?? KOmigen sommaren, var är du??!!

Min sista lediga vecka, innan jag går på heltid i 5 veckor, då vill man ju ha lite sol. Glöm det!

Nu har My börjat jobba också, det ska bli roligt att köra några pass med denna unga dam. Få lite sällskap hem på kvällarna är inte helt fel det heller. =)


Imorgon blir det kanske lite bad i badhuset med lilleman, eftersom kursen är avslutad och nästa inte börjar förrän i slutet av augusti. Vattenvana är en färskvara!! Så vi får öva lite på egen hand.

Nej folk, nu vill min son bli underhållen!!



Minns ni den här bilden. Min älskade söta prins!! =) Såå liten där =)

Kommentera här: