woho!

Hola.

Idag slog det till. Vaknade med världens huvudvärk och illamående. Sprungit på toa två ggr, inte katastrof, men inte normalt ;) Skulle jobbat idag, men tror inte folk uppskattar att jag blandar ner lite magsjuka i maten =)
Skulle träffat min kära Jennyidag me, men får skjuta på det me =(

Daniel stackan, i natt spydde han som en kalv. Harregud! Trodde han skulle dö därinne. Haha..
Lillen sover dessutom jätteoroligt nu på nätterna?? Iallafall de två senaste. Vaknar och är JÄTTEledsen. Svårt som tusen att somna om. Tog säkert två timmar i natt.
Minns hur det var när han var spädbarn och man var uppe var tredje timme, så kändes det inatt. Gud, ge mig sömn! =)


I helgen ska vi ju på 60-års kalas hos min Svärmor, så vi får verkligen verkligen hoppas att vi alla hinner bli friska!

Igår jobbade jag för första gången i år med My =) Det var trevligt, trevligt. Då hennes lille varit sjuk nu ett tag så var det kanske över nån vecka sedan vi träffades, så det va kul att få se henne <3

Igår tisdag fyllde även söta Carro år, så på fredag blir det lite mys hemma hos henne. Hoppas jag är frisk, så jag kan gå dit och ta mig ett glas vitt :)

Jag smygkollade på vågen idag me... ska egentligen väga mig varje måndag, men var lite nyfiken...wiiiieee woho!! =) Det går tokbra det här! =) Jag är grym! =) Dessutom är det toppen att ha någon som gör det samtidigt, mycket lättare att peppa varann med dagliga sms...eller flera ;) Visst Fia? =) Alltid kul att ha någon att ta de där powerpromenaderna med också ibland.

Åh tänka bara skriva att jag är så glad! =)
Jag har verkligen världens finaste lilla familj! Min son och karl är de bästa! Kärlek =) <3

Åh...jag har kommit på hur min tatuering ska se ut =) Det är en mamma till en som gick i Alex´babysim som tillsammans med sin kille äger en tatoostudio, och de ska göra min =) Längtar! =)


woho!

Kommentarer:

1 Fia:

Promenix is tha shit! :D Nästa vecka ska vi ta tag i det ordentligt!

Kommentera här: