bilder.

Hejsan!

Visst är det mysigt med den stundande julen? =) Eller är det bara jag? Äsch, jag gilla´t! Idag åker ljusstakarna upp (lite försenat) och ikväll eller imorgon kommer julgardiner, juldukar m.m Tomatarna får vänta liiiite till dock =)
På måndag är det julbak, och då måste det vara fint =)

Gillar december! Händer mycket roligt. Sedan kommer Januari, då åker vi. Wohoo!

Bästaste familjen Heningsson/Grann kommer då för lite julbakande nästa måndag. Misstänker att det blir jag och My i köket med julbakandet, smakande småpojkar och karlarna framför tvn =) hahah :)
Det är så otroligt fint och betydelsefullt att ha en liten familj, precis som ens egen att umgås med. Småbarnslivet, eller familjelivet hade inte varit detsamma utan My, Emil och Milo. <3 Alla borde få ha bästisfamilj =)

Nästa tisdag ska vi dock ha en tjejdag! =) Jag och My har bokat in oss på spa! hagabadet, sedan lunch! Underbart! Då ska vi njuta till fullo vill jag lova. Lyx på hög nivå. Det kan vi behöva inför våran resa ;)

Min födelsedag blir också bra. Ser fram emot. Dagen blir mys med familjen, och kvällen blir tillsammans med alla underbara vänner.

Nyår! Överskattad dag? Underskattad? Nja, jag gillar dagen. Alla de som tycker den är överskattad, är folk som inte har något att göra. Eller inga vänner att fira den med. ;)

Vi ska se till att få en mycket trevlig dag. 3rätters med massa god mat och goda viner. Fina klänningar och skjortor. Skratt och spel. Vi ska fira med Alex bästis och hans föräldrar. Såklart!

Btw.
Viktresan går bra nu, miiiicket bra =)

Nu bildbomb:


Älskar att bada. Bubbelbad var en favorit.


Sådan far, sådan son? Alex tyckte det var jättekul att baka tillsammans med pappa. Att slicka på slickepotten var dock bäst. Ajjabajja ,) Även den biten har han från pappa! :)

Såhär arg kan man bli när man inte får mer socker.


Lite gott vatten gör dock susen mot humöret. =)


Såhär ser jag ut när jag jobbar. Kallt som tusan, så det blir mössa, vantar och halsduk =)

Köra bil.


Mammas förortsunge är jätteglad =) (Lyckat att Daniel blundar)



Brukar äta själv, det var dock lite svårare med yoghurt, men ack så kul! ;)


Tjuv och polis. Mina pojkar <3


Kommentarer:

1 Christina:

Helt underbara bilder kram

Kommentera här: