lista



Hur har året 2010 varit för dig? Småbarnsmamma. Nytt liv, underbart sådant. Mammaledighet med massa dagar tillsammans med My och Milo. Började plugga. 2010 har varit toppen!
Bättre än förra året? Att se Alex utvecklas från en bebis till en liten kille har varit stort och underbart. Bästa dagen i mitt liv hände dock under 2009 (Alex föddes) Så jag får säga nej.
Har du träffat några nya vänner? Ja. Några helt underbara lisebergare.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Alex första födelsedag. Ett mycket träkigt dödsfall i Daniels familj.
Har du flyttat under år 2010? Nej! Vi bor så bra så.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja.

Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

miiicket bra.
Har du druckit alkohol? Ja. Jag har lyckats få in några tjejkvällar och danskvällar. =)
Har du rökt? Nej inte sen 22 feb 2009
Har du kysst en främling? Nej, gud nej.

KÄRLEK 2010
Hur har din kärlek varit 2010? Den har varit fin. Kärleken till mina pojkar är stor. Daniels och min egen tid har väl dock gått lite förlorad, vilket dock är vanligt första året med en liten har jag hört ;)
Har du varit kär? Jag älskar Daniel.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja =)
Har du haft sex någon gång under året? Indeed.
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha. ja med tomten.

SORG&HÄMND 2010
Har någon i din närhet tagit självmord? I Daniels familj, dessvärre ja.
Har någon i din släkt avlidit? Nej, tack och lov.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nope.
Har du varit i slagsmål? Nej.

PERSONLIGT 2010
Har du gjort någonting du ångrar? Ja, det händer då och då. Säger väl saker i all hast ibland som inte var så genomtänkt =)
Isåfall vad? Blev lite veligt med ansökningarna till plugget till en början, borde skött det bättre. Löste sig dock =) Borde gått och lagt mig tidigare =)
Har du skämt ut dig? Ligger i betraktarens ögon ;)
Har du varit ute en hel natt? Jag har haft dansnätter ja. Dock en hel natt är överdrivet, men sent har det blivit vid några tillfällen.
Har du blivit tagen av polisen? Nej och har inga planer på att bli!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Stort sett varje dag.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja, med mamma, innan jag begav mig till soffan för hon snarkar så =)

VÄNSKAP 2010
Har du träffat nya vänner?
Ja..lisebergare som sagt. Några riktigt fina sådana. Spec, Diana och Joakim <3
Har du förlorat en vän? Beror på hur man ser det..men relationen är inte vad den var och blir förmodligen inte igen.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja =)
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej!
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag vet eller medvetet.
Har du killkompisar? Ja! Den bästa är Alex` gudfar =)



Om ni känner för jämföra, la jag upp en likadan lista förra året.

http://tjocktjockarebebis.blogg.se/2009/december/lista.html

Kommentera här: