googla?

Hej foks! =)

2 hela weeks ago! Jaja.. så går det när man har ett liv.

Ett underbart sådant j=) Mycket på gång, mycket händer och det är full rulle.
Liseberg har stängt för säsongen och vi avslutade med ett trevligt avslutningsparty! Kommer sakna alla, tro det eller ej!
Dock inte långt kvar till julsäsongen, då jag ska jobba igen.

Plugga heltid distans, mammaledig och jobba 70% Så ser mitt liv ut nu. Fullt upp? Indeed!

Jag har som sagt börjat  plugga nu =) Woho! Äntligen! Så kul att komma igång. Första kurserna i mitt pogram är Affärsjuridik och programhantering. Två helt olika saker, båda roliga på sitt sätt. Dock är affärsjuridiken mycket intressantare, men också svårare.

Bebisen?
Ja eller Alexen =) Han är ju så stor nu min skrutt. Och trotsig? 1 år och den där första viljan har kommit fram. Han vet vad han vill och när han vill ha det. =) Får han inte osm han vill, låter han mig verkligen få höra det. Men allt är väl precis som det ska förmodar jag. :)
Tänk att han ska få gå till tandläkaren för första gången om två veckor. Min lille prins med 7 tänder :)

Nuuuu är det inte låångt kvar till resan. I januari åker vi och snar tär det november! Fatta!!
Ha det så bra här hemma era loosers ;) Jag ska tänka på er i alla 10 veckor vi är i solen och har det underbart!!

Förken E har också skaffat gymkort. Hör och häpna! Lovely! Klasser hit och dit. Löpband, styrke, you name it.
Bästa av allt är att jag gör det tillsammans med mina underbara vänner! Blir så mycket roligare då, och lättare att motivera sig. Dessutom är det så underbart att ha dem runt sig.
My,(Tecknade med mig) Lina,(Köper i dagarna, efter frikortträning med oss idag) Carro, Hanna, Jenny =)  (Carro dock på ett annat gym, men still sportlife, så vi kommer träna ihop ibland ändå, right?!)
Hanna är i startgroppen att teckna, efter mina frikort jag gett henne + hur kul vi hade på gymmet sist?!), och Jenny har kort på fysiken(är instruktör), men har flera veckors gratis på sportlife.
Nice!

Nej nu ska jag sova. Som sagt mycket att hinna med nu förtiden. Plugg, träning, familj och soon to be igen, Jobb.


Längtar tills lördag!!!!
Tjejkväll!! Woho! Spel, drinkar, skvaller och massa dansande.


puss

Kommentera här: