födelsedag



Min älskade lille bebis fyller snart 1 år! Gud vad tiden har gått fort!! =)

Tänkte iallafall göra en inbjudan här:  (Det kommer att komma en "riktig" per tele eller post också)

För er som känner er osäkra på om ni är bjudna, så är det bara att höra av er och säga att ni vill komma, så vet jag på ett ungefär hur många som kommer, så vi kan baka tillräckligt =)



Min prins tittade ju ut kl 16:21 den 1/10-09, så därför kommer kalaset att vara den 1/10 (fredag)

Vi kommer att ha "öppet hus" mellan 14-20.00 så ni får dyka upp när ni vill och ta en tårtbit och en kopp kaffe :)

Varför vi väljer öppethus är för att vi omöjligt får plats med alla samtidigt. Enkel lösning.


Många frågar vad lillen önskar sig.

Han blir nog glad för det mesta, skulle jag tro =)
Han uppskattar nog mest "hårda" paket dock. ;) Medan hans mamma och pappa blir minst, om inte mer glad för mjuka :)



* Leksaker.
I alla dess slag.
Kanske med ett syfte, te.x lägga klossar i hål eller liknande. Han älskar också saker som låter. (gud bevare mig ;)
Han älskar också böcker, gärna med mycket att titta och peka på.

* Kläder.
Det mesta egentligen. Byxor, tröjor, body, strumpor(med halkpluppar) skor,  pyjamas, you name it.
Storlek 80 och uppåt. Just nu är det 80-86 som behovet är som störst.

* Pengar.
Han har ett fondkonto som gärna tar emot in insättning =)
(Kommer med kontonummer senare, har det inte framför mig)



Nu ska jag och min prins läsa lite bok.

hörs!

Kommentera här: