helg

Woho! =)

Hej!

Haft den bästa helgen på länge! Var verkligen i behov av en sådan här toppen helg efter alla tråkigheter som varit på sistone.

I fredags lunchade jag och mina män med fina Linda och Mirlinda. Lite shopping blev det också =) Efter det, begav jag mig till jobbet och kvällen bestod av soffmys med min älskade.

Igår, lördag så åkte jag och mina pojkar hem till familjen Gatenheim =) Christoffer (Alex fadder) Gerda och lilla bebisen på 8 veckor Fredrika =) Mycket trevligt och Alex blev nog lite kär ;)
På kvällen åkt ejag och Hanna hem till Jenny och hade en toppenkväll. Drinkar, sällskapsspel och musik. Hanna och jag avrunda kvällen på ett dansgolv inne i stan :)

Idag, söndag har vi haft en lugnt familjedag =) Promenad, god middag och badat lillen.
Har också storhandlat, vilket var lika trevligt som alltid =) En trio som letar efter god mat och fyller kylskåp =)


Jag ska börja plugga! Woho!! =) Älskar! Så glad!! Hahha

Jag har dessutom de bästa vännerna man kan ha!

Nu ska jag och Daniel se på film =)

Kommentera här: