Ser man på.

Hejsan!

Det här var lägesen. Jag har inte skrivit på läänge! Dags för att ta tag i bloggandet igen! Har ni saknat mig så säg!? =)

Nå vad har hänt?
Vi har som sagt varit i Thailand i två månader, underbart! (Kommer ett längre inlägg om resan framöver)

Hemma igen. Installerade och mår finfint. Ny tjänst på jobbet. administrations arbetsledare som det så fint kallas. Kommer bli kalasbra. Peppad till tusen. Längtar verkligen till vi drar igång på riktigt.

Ny pepp mot de sista kilorna också. Ni som läst min blogg tidigare vet kanske att jag gick ner en del förra året. Träning och bra kost var det osm gällde. Tappade 16 kilo. Gööött ;)
Nu är det några kilo kvar, sen är jag nöjd. Sisådär 6,5kg. Blir till att pröva den välkända LCHF-dieten den här gången, då det är svårt med de här sista kilorna.
Vågen står idag på 64,5kg och jag ska ner till 58kg innan augusti! Peppa mig!

Håll till godo så ska jag försöka uppdatera dagligen som förr i tiden ;)

Ha det!

Kommentarer:

1 Christina:

Roligt att du börjat skriva igen! Kämpa på, men ta det försiktigt Kram

2 My:

Ja vad roligt! Har saknat dina inlägg :-) du får lägga upp lite recept nu när du ska komma igång tycker jag!

3 Fia:

Yeah, sätt igång med bloggandet och brännandet nu!! :D

4 Petra:

Välkommen tillbaka! Nu finns även jag här ;)

Men det är ju helt galet vad mycket du gått ner, bra jobbat! Finns det verkligen mer att tappa?

Grattis så mycket till tjänsten också! Är det på Liseberg?

Kram

Kommentera här: