Kilon.

Godkväll!

Gud jag ska plygga nu, men kom på att jag lovat visa lite bilder på mig själv.

Känsliga läsare varnas!! Här kommer några hemska bilder :)

Första två bilderna är tagna i April/Maj någon gång förra året. Hemska! Jag kallar de "flödhästbilderna" Visst, jaja jag hade fått Alex, men han var ändå 6 månader då. Fy på mig.

Det fanns dessvärre INGA bilder på mig i nutid i helkort. Jag har nog lärt mig genom åren att vägra helkort =) Sedan som de flesta av er vet så har jag en tendens att vrida lite på mig när ett kort tas, så att hitta något framifrån var inte heller lätt :)
Jag fick helt enkelt ta ett nytt kort här och nu. Hemskt! Osminkad, inte gjort håret (fixade den biten åt er...haha) men vad gör man inte för sina läsare?!
Sedan lägger jag upp lite bilder från Thailand också, dock tyvärr inte helkort, så man ser inte så mycket.
(Får väl bli bättre på det)

Så, detta gör jag endast som motivation. Nu ska här kämpas. Jag är inte framme vid mitt mål, så detta är endast ett delmål.

Här kommer det:
Jag dör lite!!!!

April/Maj 2010

Dessutom blond! Jag dör. Låt mig skratta! Eller gråta

Jag kan knappt kolla på de här bilderna. Känns inte som jag! (Syrran som står bakom)

 

Kortet från idag  April 2011 (Hemskt kort, men men!)

-13kg

Passar jag i rött? ;) Ska försöka ta en bild där jag är iordninggjord som jag kan stå för =)

Lite kort från Thailand Jan-mars 2011


 

Ja lite kort sådär. Kommer förhoppningsvis nya under den här resans gång :)

 

Nu blir det plugg!

Natti!

Kommentarer:

1 My:

Ja gud vilken skillnad det är på bilderna, ditt ansikte! Vad fin du är! =) Bilden på dig och Daniel är jättefin, den får du sätta upp bland thailand bilderna! ;)

2 Petra:

Shiiit! Vilken skillnad!

Hehe, vart har du tagit vägen?

3 Carro:

Herregud vilken skillnad! Du är så fin så! Men det var du innan med! :) Kram!

Kommentera här: