flytta

Har jag berättat om att vi ska flytta?
 
Jo, vår nya adress blir i Partille. Ett radhus/lägenhet på 122km2. 5rum och kök. 2 badrum. Ska bli fantastiskt roligt. Vi har kollat på hemnet, varit på visningar och letat aktivt sen maj ungefär.
Nu hittade vi ett objekt som passade in på de flesta av våra krav/önskemål. Vi hade lite olika sådana jag och min karl. :)
 
Läget stämde fatastiskt, lagom långt till stan. (Har kollat på objekt betydligt längre bort, med anledning av priserna)
Lagom stor, vi ville gärna ha ett extra rum till datorn, då jag INTE vill ha den i vardagsrummet längre.
Inköpspriset bra, avgiften...överkomlig ;) (Lite i överkant, men ack har vi sparat så har vi sparat)
Internet..fiber, nästan ett krav från min karl. (Ett töntigt sådant enligt mig haha) Inget krav, men önskrmål dock.
Fin från början. Vi behöver inte göra om mycket alls, kommer sätt aupp några nya tapeter i barnens rum m.m
Comhemhus, dock inget krav men ack en bonus, då det var ett önskemål från Dani.
Uteplats. Får både balkong med morgonsol vid köket, och altan med eftermiddagssol på baksidan. Gemensam gräsmatta.
 
Så inflyttning sker i början av feb så nu ska jag söka förskoleplats åt min älskade son.
Ska bli väldigt skönt att komma bort från galenskaperna som sker här ute ;) Skämt o sido, det handlar främst om att vi vill se till att barnen får en trygg uppväx med bra skolor och det andser vi inte att vi kan ge här i Tynnered.
 
Har inga digitala bilder på bostaden, men har fotat lite med mobilen, från våran tidning vi fick från mäklarhuset, så ni får hålla till godo med dessa bilder, tills vi flyttar in =)
 
 
Ingången och vår balkong med morgonsol =)
 
 
 
 
köket
 
 
Altanen
 
 
badrum..
oppa blev visst sne...ingen aning om varför.
 
 
 

Kommentarer:

1 Ida:

Jättefint! Kommer bli kanonbra!

Kommentera här: