Första mötet mellan A & A

 Alex som nu 1 oktober fyller 4 år, har hela min graviditet vrit väldigt medveten om vad som var på gång. Han pratade ofta om bebisen och frågade när den skulle komma.
 
Vi pratade en hel del om att vår familj skulle framöver istället bestå utav 4 st och inte 3st. Vi pratade om varför bebisen låg i magen, hur den kommer ut och allt osm han nu undrade.
 
Så hon var väldigt efterlängtad dagen hon kom till oss. Alex var otroligt stolt och hade längtat ganska mycket de sista veckorna på att få bli storebror, precis som Milo nu var.
 
Alex sa också varje gång man frågade honom om han ville ha en lillebror eller lillasyster, att det var självklart han ville ha en syster. Något som oroade mig lite, då jag själv trodde jag väntade en pojk =)
 
Alex och min mamma kom och hälsa på morgonen efter kvällen då Alicia kom och han var väldigt stolt och glad över att få hålla henne.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: